יום חמישי, אוגוסט 31, 2006

שינוי

בחודש הבא אני עוזב למקום עבודה חדש.
העובדה הזאת גרמה לי להתחיל לחשוב איך להעביר/לשמור את כל המידע מהמחשב הנייד, משרת הדואר ועוד. מכיוון שיש לי חשבון דואר בgmail וחוצמזה אני משתמש גם בשירותים אחרים של google כמו blogger, adsense וanalytics החלטתי לנסות ולבדוק איך מעבירים יותר מידע לשרות שנמצא ברשת ואפשר לגשת אליו מכל מחשב:
  • את רשימת האתרים שאני נוהג לעקוב אחריהם הכנסתי לgoogle reader.
  • את אנשי הקשר אכניס בצורה מסודרת לgmail.
  • אתחיל להשתמש גם בgoogle calender.
אפשר לאמור שאני שם את כל הביצים בסל אחד אך הבחירה בשרותי google מפחידה פחות, מכיוון שכל השירותים מבוססים על סטנדרטים פתוחים שיאפשרו לי להעביר את המידע בקלות למקום אחר במקרה הצורך.

עם כל הכבוד לgoogle, איך שזה נראה כרגע, את התמונות שאני אצלם עם המצלמה החדשה אני אעלה לflickr ולא לpicasa web.

אין תגובות: