יום חמישי, יולי 19, 2007

סקר

אנא עזרו לנו בפיתוח מוצר חדש על ידי מענה לסקר.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

סקר מוזר.
הוא שואל למשל כמה זמן שוהים בחודש באתרי שירות פרימיום. יש לי מנוי פרימיום של last.fm, אבל רוב הניצול שלו לא נעשה בכלל מהאתר. איך סופרים את זה בכלל?
שלא לדבר על הניצול של השירות שאינו פרימיום באותו אתר.

הלאה- שואלים שאלות על משחקים, מבלי להגדיר סוגי משחקים, ואז פתאום שואלים:
What do you enjoy about action games, like Halo or Gears of War?
הא? מישהו בכלל הזכיר משחקי אקשן עד עכשיו? ומה עם מי שמשחק משחקים אבל לא משחקי אקשן?
השאלה הבאה היא אותה השאלה לגבי סימס.
מצטערת, רוב המשחקים שאני משחקת הם
casual game
שלא הסימס ולא משחקי אקשן נכללים בהם.

יש גם בעיות ניסוח בהמשך, כששואלים:
How many computers does your family have?

נראה לי שהכוונה היא יותר ל-household, כי במשפחה יכולים להיות לא מעט מחשבים, אבל זה לא רלבנטי אם לא גרים תחת אותה קורת גג (ומה עם שותפים לדירה שחולקים מחשב? איך הם אמורים לענות?)

משאלות אחרות נראה שהסקר מיועד בעיקר לילדים/בני נוער (מתייחסים הרבה לבית הספר, אבל אין התייחסות לעבודה)- חבל שלא ציינו את זה בהתחלה.

אני ממש לא רוצה להיות נגטיבית, אני סתם תוהה אם המידע שיאסף מהשאלון הזה יהיה באמת שימושי למשהו.

Yuval אמר/ה...

דבר ראשון תודה על ההתייחסות לסקר.

את כל ההערות אני אתרגם לאנגלית ואעביר לאיש השיווק שלנו שכתב את הסקר.
המטרה היתה לקבל תמונה כללית בעיקר כדי להבין אם לכתוב לקוח למחשב או לטלפון.

ובקשר לשימוש במידע - אותו בחור שיקבל את ההערות שלך בודק ברמה יומית את דף הסקר כדי לדלות ממנו כמה שיותר מידע.

ובכלל מאז שהסקר הזה הועלה החלטנו פשוט לשחרר את התוכנה להורדה מתוך אתר שיהיו בו כמה שיותר אפשרויות לאנשים שינסו אותו להגיב - בלוג, וויקי ותוכנה להכנסת באגים.
זה אמור לקרות בראשון לאוגוסט ואני אודיע על כך כאן כמובן.

אז שוב תודה ואני מקווה שאנשים נוספים יענו על הסקר .