יום חמישי, מאי 11, 2006

יש יחס!

עכשיו שאני כותב את הקטע הזה, אני יודע שיש קוראים לקטעים שלי!
קיבלתי כבר 1, 2 תגובות ואני מודה למגיבים ומקווה שהבלוג יפרח ויתפתח - אני מצידי אשתדל לכתוב כמה שיותר.

אם מדברים על בלוגים, הנה רשימה של בלוגים שאני קורא כל יום:
+krose - היה מנחה של תכנית מחשבים בערוץ החנונים שהיה פעם בyes ובכלל בחור מאוד חיובי. הdiggים שלו תמיד מעניינים.
לינוקס ותכנה חופשית - הבלוג של שחר שמש שהוא אושיה אמיתית בעולם הקוד הפתוח הישראלי להבנתי.
xslf.com - Shoshannah Forbes - הבלוג של שושנה פורבס- לינוקס, קוד פתוח, מקינטוש, תרבות דיגיטלית וכל השאר - מדבר בעד עצמו.
Miguel de Icaza - מפתח גנום ומונו ראשי שעובד עכשיו ב novell
Treading the VC waters - בלוג של חבר מוכשר מאוד!

אני דיי מתבייש בזה אבל אני מתקין בימים אלא windows98 (לוקאלי לא מאופשר) על מחשב ישן (העגלה שלי) להורים של אשתי. למה windows98? תשאלו - ובכן, בגלל אינטרנט אקספלורר... בכל מיקרה, כבר שכחתי מה זה fdisk ושצריך לפרמט לפני ההתקנה כי זה לא חלק מתהליך ההתקנה כמו בלינוקס וwindows2000 ומעלה.

ונושא אחרון: google. אני מאוד מחבב את החברה הזאת בגלל החדשנות ומכיוון שהם שחקנים חשובים בהתפתחות הקוד הפתוח, אם הם מתכוונים לכך או לא. והחידוש האחרון, google trend, הוא גאוני ממש - תבדקו אותו!

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אלא אם כן אין לך עותק של windows חדש יותר מ-98, עדיף להתקין windows 2000 לפחות. הגרסה הזו *מאוד* לא מומלצת, והיא גם לא נתמכת יותר ב-windows update.

Yuval אמר/ה...

תודה על העיצה. אני מתקין windows98 מהסיבה שהמחשב מאוד ישן ואחרת הוא דיי זוחל ומכיוון שיש לי רשיון לwindows98 ואני לא רוצה להתקין תוכנה בלי רשיון. אני גם אתקין שם openoffice ו thunderbird בעברית.

אנונימי אמר/ה...

Great blog, ...and thanks for the complement ;)
You might want to check this blog: http://www.oreillynet.com/pub/au/2017 - He also discusses open source, by a talented Israeli guy I recently met.

אנונימי אמר/ה...

סתם קפצתי להגיד תודה על הקישור :-) ותמשיך לכתוב- כמה שיותר בלוגים בעברית על קוד פתוח, יותר טוב.

Yuval אמר/ה...

וואו! תודה רבה שושנה, לכבוד הוא לי! ואני מדבר ברצינות ובלי סרקזם.