יום שבת, נובמבר 11, 2006

רדיו

מאז שעברתי למקום העבודה החדש שלי יוצא לי לבלות זמן רב בדרך הלוך וחזור בפקקים. ולכן רציתי להמליץ על כמה תוכניות רדיו.
בבוקר:
אני בדרך כלל שומע את מירב מיכאלי ב103fm עד לסביבות 07:50 ואז אני עובר לגלי צה"ל להתעדכן בספורט ובפלילים - הדס שטייף משעשעת למדי וגם אין פרסומות מעצבנות. ב8 בדיוק אני עובר לשמוע את החדשות ברשת ב. ברשת ב יש חדשות ולא צבע כמו בגלי צה"ל! ואחר כך אני בדרך כלל שומע את ניסים משעל - שוב ב103fm.
גם הפעם בגלל שהוא נוהג לראיין את האנשים בחדשות ולא לדבר על החדשות עם כל מיני פרשנים כמו בגלי צה"ל.
בדרך חזרה:
אם אני בדרך לפני 6 (לא קורה הרבה) - רשת ב.
אם אני בדרך לפני 7 - 103fm, גוני מורדור.
אם אני בדרך אחרי 7 - 103fm. למרות שמאז שאליעזר לחנה כבר לא מגיש את התוכנית זאת עדיין תוכנית הספורט המקיפה ביותר...

בכל מה שקשור למוזיקה אני ממליץ מאוד להתרחק מ102fm וגלגלצ. יותר מפעם אחת הם משדרים את אותו שיר באותו זמן. מוזיקה מעניינת אפשר למצוא ברדיו רק ב88fm או בדיסקים...

עוד סיבה לשמוע את רשת ב - הכתב לעיניני מפלגות יואב קרקובסקי. שהייתי סמ"ח בצבא הוא היה חופ"ל בפלוגה שלי והיו לנו הרבה שיחות מעניינות.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה היו הקללות בסוף ?
סמ"ח ?

Yuval אמר/ה...

סמ"ח = סמל מחלקה
חופ"ל = חובש פלוגתי